Üzletfejlesztés német nyelvterületen

Utolsó kommentek:

Ződ2000 · http://egzostive.com 2024.01.29. 15:42:54

Van egy két dolog amiben a cikk eltéveszti a hangsúlyt.
Ahogy írja az európai piac 13-14%-kal emelkedett, ez éppúgy igaz az EU, EFTA és a UK adatokra is. Ugyanakkor a piac országonként változó, pl pont nálunk (egyedüliként) csökkent is a piac (és 22ben is EU átlag alatt csökkentünk).

Az EU piac most látványosan jól teljesített, lehet hogy nem 2019-es szinten de annyira nincs messze tőle.

A dízelek zuhanása érthető, egy sor fizetőképes nagyváros jelentette be a kitiltásukat (2030ig), minden gyakorlati előnyük ellenére senki sem fog ilyet vásárolni, ha már a második tulaj sem tudja használni.

A darabszám sem minden, lehet hogy az indiai vagy a dél-amerikai piacok magas darabszámokat produkálnak (persze nem egy főre, mindössze azért mert nagy (bár csóró) lakossággal bírnak), de az autók értéke messze elmarad az EU-tól.

Bejegyzés: A nemzetközi autópiac német szemmel

birkamenet 2023.06.18. 22:23:12

Ha lopták volna az EU-s pénzeket, meg stadionokba meg NER haveri zsebbe tömték volna, akkor Orbanisztán sorsára jutottak volna.

Bejegyzés: Lassabban ugyan, de tovább nő Ausztria gazdasága

Budapest a kutyaszar városa 2023.04.13. 16:34:50

Érdemes elhúzni innen, a fityiszes Agyarországból, Ausztriába ! ( is )

Bejegyzés: Problémák az osztrák munkaerőpiacon - lehetőség magyar cégeknek?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2022.12.30. 12:08:25

Sejtettem, hogy egy hazaáruló putyinszopó fideszkomcsi lesz az első hozzászóló!

Bejegyzés: A német gazdaság 2023-ban: növekedés, csökkenés, esetleg stagnálás?

Kivlov 2022.12.30. 09:32:36

1 hónap -20 fokos tél kellene nekik, azt érdemelnék.

Bejegyzés: A német gazdaság 2023-ban: növekedés, csökkenés, esetleg stagnálás?

Solid Hunter 2022.02.08. 10:21:56

Németországban dolgozom szoftverfejlesztőként. Nem lepődök meg a statisztikán. Nagyon magasak az elvárások és ahhoz képest német viszonylatban a szakma nincs megfizetve. Persze, hogy szívesebben mennek az emberek valami humbuk területre, ahol lehet lazulni és nem kell effektíven dolgozni. (művészet, társadalomtudomány, hr...)

Bejegyzés: Munkaerőhiány a német gazdaságban

midnight coder 2022.01.09. 16:29:10

Hitler bácsi Németországa a bukás után is technológiailag a legfejlettebb ország volt a térségben. A szakképzett munkaerõ ott volt szinte korlátlan mennyiségben, a Marshall segélynek köszönhetõen tõke is akadt, így nagyon nem volt nehéz fejlõdni. Kapták volna meg a nyakukba õk is a kommunistákat mint mi, akkor most az egész Németország olyan lenne mint az NDK. De legalább akkor nem építenék olyan lelkesen az új KGST-t.

Bejegyzés: Hogyan lett Németország export-világbajnok?

Bandibacsi34 2022.01.08. 20:13:48

Több ok is volt, ami itt nem lett felsorolva!
1, 26 millió németet deportaltak Nyugat-Nemet orszagba, igy olcsó munkaero jott letre.
2, Az amerikai hadsereg jo felvasarloja lett a nemet gepiparnak
3, A regi naci kapcsolatok nem szakadtak meg, a kommunista tomb is bőven vasarolt nemet termékeket az 1960 as evektol pestisracok.hu/borvendeg-zsuzsanna-sorozata-emil-hoffmann-a-naci-kulkeres-aki-kadar-jo-hiret-terjesztette-nyugaton/
4, A Marshall segély ideiglenes volt. Anglia 5x annyit kapott, mint az NSZK
5. Bajorország Németország igazi motorja

Bejegyzés: Hogyan lett Németország export-világbajnok?

pragmatika 2022.01.08. 18:48:48

Hát, igen, semmi nem tart örökké.
A német ipar már nem az, ami akár csak 20-25 éve is volt.
Egyrészt már a keletázsiai dominancia érvényesül az ipari termelésben, másrészt, már a német összeszerelő üzemekre sem a precizitás a jellemző, ami egyébként a német ipart régebben híressé tette. A termelés egy részét kiszervezték, az otthon maradt munkafázisokat, meg vendégmunkások végzik.
Ezen kívül kénytelenek voltak ők is a "tervezett elévülést" beépíteni a tervezési rendszerükbe, miközben a termékeik nem lettek számottevően olcsóbbak.

Bejegyzés: Hogyan lett Németország export-világbajnok?

laci_52 2021.09.23. 23:09:06

Az EU és Németország tökön szúrja a saját prosperáló autóiparát az egyre szigorúbb környezetvédelmi előírásokkal. Kinek jó ez? Csak az Európán kívüli autógyártóknak!

Röhögnek a markukba! Viszik az sok millió autót Ázsiába, Afrikába és Dél-Amerkába.

Ott nem foglalkoznak azzal, mi jön ki a kipufogóból.

Bejegyzés: A német autóipar Merkel után - quo vadis?
süti beállítások módosítása